Współpracuj z Media Majk przy tworzeniu
Google Ads
Wyobraź sobie, że informacje o Twoich produktach i usługach docierają do osób, które już teraz ich potrzebują.
Kiedy Twój potencjalny klient wpisuje w wyszukiwarkę „segment na sprzedaż” to w wynikach wyszukiwania pojawia się Twoja inwestycja nieruchomości, a gdy wpisze „biegi z przeszkodami” to wyświetla się event, w którym będzie mógł wziąć udział.
Właśnie tak działają reklamy w sieci wyszukiwania Google.
Najważniejsze, by Twoje reklamy wyróżniały się z pośród konkurencji i skłaniały odbiorcę do wykonania działania. Wbrew pozorom narzędzie Google Ads to nie tylko konfiguracja reklam i czekanie na efekty. To szerokie działanie wymagające analiz i opracowania strategii komunikacji na każdym etapie lejka sprzedażowego. Inną reklamę skierujesz do odbiorców, które nie znają Twojej marki a inaczej będziesz się komunikował z klientem, który Cię zna i ma do Ciebie zaufanie.
Doświadczenie, które zdobyliśmy w pracy z klientami z różnych branż pozwala nam szerzej spojrzeć na komunikację marketingową. Jeżeli chcesz, by Twoje kampanie spełniały swój cel i wspierały działania Twojej marki to warto pracować z ekspertami, którzy opracują i wdrożą dla Ciebie strategię komunikacji.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/settings.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/settings.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/settings.png)
Tag Google Ads
śledzenie konwersji i tworzenie list remarketingowych to podstawa, której nie powinno się pomijać przy używaniu narzędzia Google Ads.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/funnel.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/funnel.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/funnel.png)
Lejek Sprzedażowy
Warto podzielić komunikację marketingową na etapy, które przeprowadzą klienta przez poszczególne etapy zainteresowania.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/stats.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/stats.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/stats.png)
Statystyki i Optymalizacje
Bieżąca analiza i optymalizacja reklam to klucz do sukcesu reklamowania w Google Ads. Warto maksymalnie wykorzystać budżet marketingowy.
Porozmawiajmy
Chcesz odpowiednio wykorzystać narzędzie Google Ads? Porozmawiajmy o Twoich celach i zaplanujmy kampanie, które je spełnią.