Współpracuj z Media Majk przy tworzeniu
Facebook Ads
Facebook od lat stoi na marketingowym podium, jako serwis skupiający najwięcej aktywnych użytkowników.
W Polsce jest ponad 26 mln aktywnych użytkowników social media, z czego ponad 16 mln użytkowników korzysta z Facebooka. Właśnie dlatego Twoja firma również powinna być obecna w tym kanale społecznościowym i reklamować w nim swoje produkty i usługi.
Bo Twoi klienci już tam są!
Profile osobiste użytkowników Facebook to ogromny potencjał dla reklamodawców. Narzędzie Facebook Ads umożliwia dotarcie z informacją do precyzyjnie wybranych osób. Każdy z użytkowników zostawia ślad lajkując, komentując i udostępniając treści. Manager reklam pozwala ich znaleźć na podstawie wielu czynników i zmiennych, które określają ich typ zachowania w serwisie. Łącząc to z demografią, zainteresowaniami i lokalizacją, Facebook wyszczególnia tych użytkowników, którzy z największym prawdopodobieństwem wykonają cel reklamowy.
Narzędzie Facebook Ads to jednak także rozbudowane i dość skomplikowane narzędzie. Czy masz czas, by uczyć się tworzenia kampanii w managerze reklam? Zamiast uczyć się na błędach warto pracować ze specjalistami przy wdrażaniu komunikacji reklamowej.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/settings.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/settings.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/settings.png)
Piksel Facebook
Konfiguracja piksela facebooka oraz poprawne stworzenie zderzeń to podstawa, której nie powinno się pomijać przy reklamowaniu w Facebook Ads.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/funnel.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/funnel.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/funnel.png)
Lejek Sprzedażowy
Warto podzielić komunikację marketingową na etapy, które przeprowadzą klienta przez poszczególne etapy zainteresowania.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/stats.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/stats.png)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_64,h_64/https://mediamajk.pl/wp-content/uploads/2021/03/stats.png)
Statystyki i Optymalizacje
Bieżąca analiza i optymalizacja reklam to podstawa sukcesu Facebook Ads. Warto maksymalnie wykorzystać budżet marketingowy.
Porozmawiajmy
Chcesz odpowiednio wykorzystać narzędzie Facebook Ads? Porozmawiajmy o Twoich celach i zaplanujmy kampanie, które je spełnią.