Współpracuj z Media Majk przy tworzeniu
Google Ads
Wyobraź sobie, że informacje o Twoich produktach i usługach docierają do osób, które już teraz ich potrzebują.
Kiedy Twój potencjalny klient wpisuje w wyszukiwarkę „segment na sprzedaż” to w wynikach wyszukiwania pojawia się Twoja inwestycja nieruchomości, a gdy wpisze „biegi z przeszkodami” to wyświetla się event, w którym będzie mógł wziąć udział.
Właśnie tak działają reklamy w sieci wyszukiwania Google.
Najważniejsze, by Twoje reklamy wyróżniały się z pośród konkurencji i skłaniały odbiorcę do wykonania działania. Wbrew pozorom narzędzie Google Ads to nie tylko konfiguracja reklam i czekanie na efekty. To szerokie działanie wymagające analiz i opracowania strategii komunikacji na każdym etapie lejka sprzedażowego. Inną reklamę skierujesz do odbiorców, które nie znają Twojej marki a inaczej będziesz się komunikował z klientem, który Cię zna i ma do Ciebie zaufanie.
Doświadczenie, które zdobyliśmy w pracy z klientami z różnych branż pozwala nam szerzej spojrzeć na komunikację marketingową. Jeżeli chcesz, by Twoje kampanie spełniały swój cel i wspierały działania Twojej marki to warto pracować z ekspertami, którzy opracują i wdrożą dla Ciebie strategię komunikacji.
Tag Google Ads
śledzenie konwersji i tworzenie list remarketingowych to podstawa, której nie powinno się pomijać przy używaniu narzędzia Google Ads.
Lejek Sprzedażowy
Warto podzielić komunikację marketingową na etapy, które przeprowadzą klienta przez poszczególne etapy zainteresowania.
Statystyki i Optymalizacje
Bieżąca analiza i optymalizacja reklam to klucz do sukcesu reklamowania w Google Ads. Warto maksymalnie wykorzystać budżet marketingowy.
Porozmawiajmy
Chcesz odpowiednio wykorzystać narzędzie Google Ads? Porozmawiajmy o Twoich celach i zaplanujmy kampanie, które je spełnią.