Współpracuj z Media Majk przy tworzeniu
Facebook Ads
Facebook od lat stoi na marketingowym podium, jako serwis skupiający najwięcej aktywnych użytkowników.
W Polsce jest ponad 26 mln aktywnych użytkowników social media, z czego ponad 16 mln użytkowników korzysta z Facebooka. Właśnie dlatego Twoja firma również powinna być obecna w tym kanale społecznościowym i reklamować w nim swoje produkty i usługi.
Bo Twoi klienci już tam są!
Profile osobiste użytkowników Facebook to ogromny potencjał dla reklamodawców. Narzędzie Facebook Ads umożliwia dotarcie z informacją do precyzyjnie wybranych osób. Każdy z użytkowników zostawia ślad lajkując, komentując i udostępniając treści. Manager reklam pozwala ich znaleźć na podstawie wielu czynników i zmiennych, które określają ich typ zachowania w serwisie. Łącząc to z demografią, zainteresowaniami i lokalizacją, Facebook wyszczególnia tych użytkowników, którzy z największym prawdopodobieństwem wykonają cel reklamowy.
Narzędzie Facebook Ads to jednak także rozbudowane i dość skomplikowane narzędzie. Czy masz czas, by uczyć się tworzenia kampanii w managerze reklam? Zamiast uczyć się na błędach warto pracować ze specjalistami przy wdrażaniu komunikacji reklamowej.
Piksel Facebook
Konfiguracja piksela facebooka oraz poprawne stworzenie zderzeń to podstawa, której nie powinno się pomijać przy reklamowaniu w Facebook Ads.
Lejek Sprzedażowy
Warto podzielić komunikację marketingową na etapy, które przeprowadzą klienta przez poszczególne etapy zainteresowania.
Statystyki i Optymalizacje
Bieżąca analiza i optymalizacja reklam to podstawa sukcesu Facebook Ads. Warto maksymalnie wykorzystać budżet marketingowy.
Porozmawiajmy
Chcesz odpowiednio wykorzystać narzędzie Facebook Ads? Porozmawiajmy o Twoich celach i zaplanujmy kampanie, które je spełnią.